Известие

Collapse
No announcement yet.

Свързване на навигация?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Свързване на навигация?

    Снощи от дъжда явно е влязла вода и не наваляло таблото щото гледам средната конзола се раздула и изникнала навигация.
    Снимките не се получават на живо изглажда още по добре.
    За съжаление при ъпдейт ще трябва да се вади конзолата но тя не излиза много трудно, или ще трябва да реша проблема с кабела за ъпдейт и зареждане че е един и същ а за зареждането масата минава по екрана на кабела и ще трябват занимаване.
    Attached Files
    Last edited by Novachev; d.m.y г., 15:06.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

  • #2
    Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
    Снощи от дъжда явно е влязла вода и не наваляло таблото щото гледам средната конзола се раздула и изникнала навигация.
    Снимките не се получават на живо изглажда още по добре.
    За съжаление при ъпдейт ще трябва да се вади конзолата но тя не излиза много трудно, или ще трябва да реша проблема с кабела за ъпдейт и зареждане че е един и същ а за зареждането масата минава по екрана на кабела и ще трябват занимаване.
    Преходна букса в жабката, за зареждането... като извадиш кабела от нея - удължител към лаптопа и проблема е решен.
    Вариант 2, ЮСБ хъб със външно захранване... докато не се пъхне кабел от лаптоп към него, ще служи само да зарежда навигацията, а ако се пъхне - ъпдейт.
    Welcome to the real world

    Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
      Преходна букса в жабката, за зареждането... като извадиш кабела от нея - удължител към лаптопа и проблема е решен.
      Вариант 2, ЮСБ хъб със външно захранване... докато не се пъхне кабел от лаптоп към него, ще служи само да зарежда навигацията, а ако се пъхне - ъпдейт.
      Първия вариант незнак как ще стане защото за зареждането са 2 жички едната от които е по външната металната страна на усб-то а за ъпдейт за 4 кабела и всички са изведени вътре в усб-то заметалнат обвивка е вързан екрана на кабела. Но втория вариант е осъществим и удачен с хъб там всичко ще стане по лесно сякаш.
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
        Снощи от дъжда явно е влязла вода и не наваляло таблото щото гледам средната конзола се раздула и изникнала навигация.
        Снимките не се получават на живо изглажда още по добре.
        За съжаление при ъпдейт ще трябва да се вади конзолата но тя не излиза много трудно, или ще трябва да реша проблема с кабела за ъпдейт и зареждане че е един и същ а за зареждането масата минава по екрана на кабела и ще трябват занимаване.
        Браво! Най-накрая си успял и ти
        Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
        Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
        Lancia Ypsilon '02

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
          Първия вариант незнак как ще стане защото за зареждането са 2 жички едната от които е по външната металната страна на усб-то а за ъпдейт за 4 кабела и всички са изведени вътре в усб-то заметалнат обвивка е вързан екрана на кабела. Но втория вариант е осъществим и удачен с хъб там всичко ще стане по лесно сякаш.
          Тая навигация не се ли зарежда като я сложиш на компютър?
          Ако да, защо в колата да се държи различно, освен ако производителя на зарядното не се е оплескал?
          Ако не, ще се наложи да си преправиш буксата, та да има връзка м/у масата и екранировката (предполагам масата е на екранировката).
          Welcome to the real world

          Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
            Тая навигация не се ли зарежда като я сложиш на компютър?
            Ако да, защо в колата да се държи различно, освен ако производителя на зарядното не се е оплескал?
            Ако не, ще се наложи да си преправиш буксата, та да има връзка м/у масата и екранировката (предполагам масата е на екранировката).
            Ами мисля не се зарежда поне на нея никъде не изписва че се зарежда , а само че е вързана към компютъра.
            Масата е на екранировката това ме спря аз си мислех че за зареждането за двете най външни крачета ама сами си мислех но не погледнах зарядното. Ще чакам да излезе нова карта и тогава ще го правя.
            156 1,8 ТS 99
            Nissan Murano 2005

            Comment


            • #7
              Това, че има маса на екранировката не означава, че не зарежда по класически начин от юсб.
              Просто пробвай и виж.
              Welcome to the real world

              Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                Това, че има маса на екранировката не означава, че не зарежда по класически начин от юсб.
                Просто пробвай и виж.
                Някои неща, като телефоните се зареждат оt USB след качването на съответния драйвер. Но USB-ta на компютрите имат обикновено защита по ток на 35мА (май беше) и устройства, харчешщ повече ток винаги са с допълнително захранване
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                  Някои неща, като телефоните се зареждат оt USB след качването на съответния драйвер. Но USB-ta на компютрите имат обикновено защита по ток на 35мА (май беше) и устройства, харчешщ повече ток винаги са с допълнително захранване
                  35 мА?!?
                  Драйвер за зареждане?
                  Хайде стига сме писали без идея за материята.

                  На кратко казано, 500 мА при ЮСБ 2.0 и 900 мА при ЮСБ 3.0 можеш да ползваш.
                  Драйвера му трябва за комуникация, дори изключени устройства ако се пъхнат в ЮСБ порт се зареждат (когато порта на устройството служи и за комуникация и за зареждане разбира се).
                  А ЮСБ е стандарт, не може на едно масата да е на едно място, на друго другаде... освен ако някой китаец не се е оплескал.

                  A unit load is defined as 100 mA in USB 2.0, and 150 mA in USB 3.0. A device may draw a maximum of 5 unit loads (500 mA) from a port in USB 2.0; 6 (900 mA) in USB 3.0. There are two types of devices: low-power and high-power. A low-power device draws at most 1 unit load, with minimum operating voltage of 4.4 V in USB 2.0, and 4 V in USB 3.0. A high-power device draws the maximum number of unit loads permitted by the standard. Every device functions initially as low-power but the device may request high-power and will get it if the power is available on the providing bus.

                  Some devices, such as high-speed external disk drives, require more than 500 mA of current and therefore cannot be powered from one USB 2.0 port. Such devices usually come with Y-shaped cable that has two USB connectors to be plugged into a computer. With such a cable, a device can draw power from two USB ports simultaneously.
                  Welcome to the real world

                  Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                    35 мА?!?
                    Драйвер за зареждане?
                    Хайде стига сме писали без идея за материята.

                    На кратко казано, 500 мА при ЮСБ 2.0 и 900 мА при ЮСБ 3.0 можеш да ползваш.
                    Драйвера му трябва за комуникация, дори изключени устройства ако се пъхнат в ЮСБ порт се зареждат (когато порта на устройството служи и за комуникация и за зареждане разбира се).
                    А ЮСБ е стандарт, не може на едно масата да е на едно място, на друго другаде... освен ако някой китаец не се е оплескал.

                    A unit load is defined as 100 mA in USB 2.0, and 150 mA in USB 3.0. A device may draw a maximum of 5 unit loads (500 mA) from a port in USB 2.0; 6 (900 mA) in USB 3.0. There are two types of devices: low-power and high-power. A low-power device draws at most 1 unit load, with minimum operating voltage of 4.4 V in USB 2.0, and 4 V in USB 3.0. A high-power device draws the maximum number of unit loads permitted by the standard. Every device functions initially as low-power but the device may request high-power and will get it if the power is available on the providing bus.

                    Some devices, such as high-speed external disk drives, require more than 500 mA of current and therefore cannot be powered from one USB 2.0 port. Such devices usually come with Y-shaped cable that has two USB connectors to be plugged into a computer. With such a cable, a device can draw power from two USB ports simultaneously.
                    СЪГЛАСЕН СЪМ С ТЕБ ЗА ТОКОВЕТЕ - НЕ ГИ ПОМНЯ.
                    Но например моят телефон S-E - кабел с USB и тръгва да се зарежда единствено след като му кача драйверите. Това е проверено неколкократно.
                    Kolkoto до USB портовете на компютрите - те имат защита на определен ток и изключват порта, а когато кажеш на тази защита да не сработва - тогава са тези максимални стойности, посочени от теб. И както ти сам си написал (ток от 150mA на изход) не е много
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                      Това, че има маса на екранировката не означава, че не зарежда по класически начин от юсб.
                      Просто пробвай и виж.
                      Пробвал съм само с двата външни пина защото си мисля че те за за зареждане но когато го включих в усб-то навигацията не реагира изобщо. При зареждане в колата се подава маса по външната част усб конектора и плюс от единия краен пин мисля червения кабел (ако на всички са стандарт цветовете.
                      Аз ще го направя като вържа единия край на екранировката и ще сложа ключе с което да се изключва зареждането и да се възстаноивява връзката за ъпдейт
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment


                      • #12
                        Вземи и оригиналното зарядно и премери на него къде подава + и - ... можеш да премериш и кабел от юсб порт.
                        Трябва да съвпадат.
                        Е то от такова трябване един колега си изгори телефон за 1000 лв. със допълнително закупено зарядно за кола.
                        Та за това по-добре мери...

                        150 мА за юсб3 в режим ниска консумация... телефон с 100 мА (юсб2 ниска консумация) ще го зареждаш около има няма 24 часа... чудно защо ли се зарежда за около 4?
                        Външен хард на едно ЮСБ 2 пускам и работи нормално... Хайде да не се опонираме само за да не изглеждаме сгрешили.
                        Welcome to the real world

                        Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                          Вземи и оригиналното зарядно и премери на него къде подава + и - ... можеш да премериш и кабел от юсб порт.
                          Трябва да съвпадат.
                          Е то от такова трябване един колега си изгори телефон за 1000 лв. със допълнително закупено зарядно за кола.
                          Та за това по-добре мери...

                          150 мА за юсб3 в режим ниска консумация... телефон с 100 мА (юсб2 ниска консумация) ще го зареждаш около има няма 24 часа... чудно защо ли се зарежда за около 4?
                          Външен хард на едно ЮСБ 2 пускам и работи нормално... Хайде да не се опонираме само за да не изглеждаме сгрешили.
                          Не се опонираме, а разнищваме въпроса. Мерил ли си хардът ти колко консумира? Това вече не са онези печки от старите компове
                          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                          156 1.8TS 16V (01.2001)
                          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                          0879369082

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                            Не се опонираме, а разнищваме въпроса. Мерил ли си хардът ти колко консумира? Това вече не са онези печки от старите компове
                            За да го премеря трябва или да го отворя или да разрежа някой кабел... не е занимавка.
                            По данни на производителите повечето дискове работещи на 5 волта (за да го захраниш изобщо през ЮСБ) черпят от ~2 до 4 вата (според големината и скоростта) в натоварен режим.
                            При 5 волта, това дава от 350-400 мА до 800 мА.
                            Е моя е от тия 2 ватовите.
                            За другите кабела е с 2 ЮСБ букси (в едната има само пауър връзките), да им стигне тока.

                            @Novachev
                            Та за тая навигация все пак да се върнем на темата, до сега са ми минали през ръцете няколко маркови, няколко китайчета с щампа за българска фирма и няколко откровени китайчета.
                            Всички се зареждат на ЮСБ порт.
                            Но на някои устройства има опция да им се забрани такова зареждане (има смисъл ако редовно и често се откачат и закачат към компютър), виж си настройките, няма да се учудя да има такава опция и за това да ползва само маса на екран за зареждане в момента.
                            Welcome to the real world

                            Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                              За да го премеря трябва или да го отворя или да разрежа някой кабел... не е занимавка.
                              По данни на производителите повечето дискове работещи на 5 волта (за да го захраниш изобщо през ЮСБ) черпят от ~2 до 4 вата (според големината и скоростта) в натоварен режим.
                              При 5 волта, това дава от 350-400 мА до 800 мА.
                              Е моя е от тия 2 ватовите.
                              За другите кабела е с 2 ЮСБ букси (в едната има само пауър връзките), да им стигне тока.

                              @Novachev
                              Та за тая навигация все пак да се върнем на темата, до сега са ми минали през ръцете няколко маркови, няколко китайчета с щампа за българска фирма и няколко откровени китайчета.
                              Всички се зареждат на ЮСБ порт.
                              Но на някои устройства има опция да им се забрани такова зареждане (има смисъл ако редовно и често се откачат и закачат към компютър), виж си настройките, няма да се учудя да има такава опция и за това да ползва само маса на екран за зареждане в момента.
                              Я кажи твоя съвет за навигация, от опит
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment

                              Working...
                              X